19.9.07

Le Vent Nous Portera

no words left
but a ride with my flying carpet

15 comments:

constant_dreamer said...

can i ride with you??
or even better could i borrow your flying carpet??
αυτό το τραγούδι μου θυμίζει κάποιον και γενικά μία κατάσταση πολύ ξεχωριστή μάλλον υπάρχουν και άλλοι που νιώθουν με αυτό το τραγούδι
:)

elen said...

το κομμάτι το 'χω ακούσει αμέτρητες φορές. ανεβαίνω στο χαλάκι και φεύγω.
θα κόψω να σου δώσω το μισό
και καλές μας πτήσεις
ιπτάμενο φιλί καλό μου :)

3 parties a day said...

C' est le vent, Elen...

lucy said...

exactement!

:)

o said...

τότε όλα καλά!

:)

lucy said...

πολύ καλύτερα :)
φιλιά ελένη μου


p.s.κοίτα να δεις που πήγα να γράψω στην envain :P

Sigmataf said...

ρε............


τι ατομάκι είσαι εσύ?

lucy said...

Loooooool

είμαι μπλε, με φωνάζουν στρουμφίτα
και μένω στο στρουμφοχωριό !!
:P

με ξεσκέπασες sigmataf
:P

Suspect said...

St. Etienne - Downey CA

lucy said...

ty suspect
:)

mat said...

μπα δεν είναι για να πετάς το κομμάτι για να προσγειώνεσαι είναι
Αλλη μια διαπίστωση !

Γειά σου elen :)

lucy said...

αν κατάφερα να ρίξω κι εσενα κάτι δεν πάει καλά

σε φιλώ ;)

mat said...

Ο πεσμένος δεν φοβάται μην τον ρίξουν πέφτει μόνος του ;)

φιλιά στην μούρη (ρεμαλοεκφράσεις )
τστστστ! πάει χάλσα κι εγώ !!!

lucy said...

α, μάλιστα.
μια χαρά!
welcome to the club, λοιπόν

σμουτσςςςς :P

Anonymous said...

night life