12.7.11

Γυναίκες


Σε αγαπώ και θα είμαι δίπλα σου όσο δεν με απειλείς, γιαυτό βρες κανά γκόμενο αν θες να τα ξαναπούμε, ή κανε κάτι να βρω εγώ τέλος πάντων.

πόσο γυναίκες θεέ μου..

τις περισσότερες φορές καταλαβαίνω επικίνδυνα πολύ τους άντρες και τους δικαιολογώ επίσης απόλυτα, για πολλά.

το ερώτημα είναι άλλο.
αφού τα γνώριζα αυτά πολύ καλά από πριν, γιατί συνεχίζουν να με στενοχωρούν;
γιατί τους δίνω σημασία;
και γιατί λυπάμαι περισσότερο γι'αυτούς παρά για μένα;

στο σχετικά πρόσφατο παρελθόν μου έχω σχεδόν προκαλέσει το τότε ζευγάρι μου για υποψίες που είχα με κάποια γνωστή μου.
και φυσικά -πολύ απλά- επιβεβαιώθηκα.
μα δε σκέφτεται κανείς ότι αν είναι έτσι, απλά δεν είναι για μένα και να πει ένα ευχαριστώ;
ή να μην πει και τίποτα;
αφού πάντα ξέρεις.

πολύ ρομαντική μάλλον ε;
τί να πω - γουατέβα
είναι όπως η περιγραφή του άντρα που δεν ξέρω πως είναι αλλά πως δεν είναι.


No comments: